(aneb tady orel,
tady orel, slyšíš mě? ... protože je jméno kanadského operátora Rogers musím
částečně použít anglický titulek)
Hned po svém
příjezdu do Montrealu jsem popsala „veselou příhodu“ o tom jak jsem se v
Montrealu snažila získat kanadský mobilní telefon. Moje zkušenost z Vancouveru
byla výborná. Proto jsem byla velmi překvapena, že to v Quebecku nefunguje stejně.
Dobrá, nefunguje to s Rogersem.
Příhodu vám osvěžím - strávila jsem hodinu v obchodě Rogersu vyplňováním různých formulářů
abych získala kanadskou SIM kartu pro mezinárodní hovory. Když jsem měla
všechno hotové řekla mi prodavačka, že mezinárodní hovory budu moci dělat až po
třech měsících. Dobrá. Zrušili jsme smlouvu.
Konec prvního
dějství.
Příběh pokračuje.
O několik dní později jsem dostala emailem fakturu za služby. Ano, chyby se
stávají. Odepsala jsem, že nejsem zákazníkem Rogersu a poprosila jsem, aby mě
okamžitě vymazali ze všech svých databází.
Konec druhého
dějství.
Ještě není konec.
Dnes v noci jsem dostala další fakturu. Hned ráno jsem se vypravila do
Rogersova obchodu (toho z prvního dějství).
Rozzuřená!
Po sedmi minutách
(měřila jsem si to, protože jsem očekávala, že to nebude jednoduché) jsem měla
výsledek.
Skvělé!
Ne úplně. Ano,
Rogers mi vrátil všechny peníze, AŽ NA 1,43 CAD za DVĚ SMS a JEDNEN hovor
(obojí mezinárodní, ani jeden nebyl úspěšný, protože karta byla blokována pro
mezinárodní hovory/zprávy). Vlastně až po tomto testování mi prodavačka řekla,
že je karta pro mezinárodní provoz blokována, a já budu moci volat až v dubnu -
dva měsíce po odjezdu z Kanady. Napíšu generálnímu ředitel Alanu D. Hornovi.
Už nejsem
naštvaná. Je to zábavné. Nová zkušenost - ať už jste odkudkoliv nevěřte tomu,
že západní-rozvinuté-bohaté-vzdělané země mají něco speciálního nebo lepšího.
Je to všude stejné.
Konec?
![]() |
| ... nejsem sama ... děkuji Internete za tento obrázek ... |
Milé O2, omlouvám
se za všechna ošklivá slova, která jsem kdy řekla na tvou adresu. Jsem s tebou
velmi šťastná. A dokud se nepřestěhuji do Vancouveru budu snít o tom, že jsem
zákazníkem WINDu.
Dnešní francouzské slovíčko:
Naštvaný zákazník -
prosím sdílejte tento článek se všemi.
Le client contrarié - S'il vous plaît partager cet article avec tous.

No comments:
Post a Comment